۱۳۹۰ اسفند ۲۷, شنبه

پیام شورای علما و روحانیون کشور شیران به مناسبت یوم النسأ!



به مناسبت قطع شدن خمس و ذکات ممالک آتازونی و فرنگی در سال 2014 نصرانی، و اهم امور رضایت  برادران ناراضی شاه شیران، ما اعضا شورای علما و روحانیون با در نظر داشت سیاست های روز و با نظر داشت پله میزان، برای جلوگیری از نشر و ترویج فرهنگ نصرانی در مملکت اسلامی خویش، که در ده سال اخیر نسبت به بعضی معاذیر شرعی اقدام به جلوگیری آن نکرده بودیم و ازجانب دیگر برآورده شدن اهداف مقدس  برادران ناراضی شاه شیران، ما علما و روحانیون کشور فتوی ذیل را به مناسبت یوم النسأ صادر نمودیم. جناب شاه شیران هم منحیث "اولی الامر"  توشیح فرمودند:
بر تمام زنان کشور سر از یوم النسأ واجب میباشد که، مواد فتوی ذیل را رعایت نمایند. تا به اجر اخروی  برسند و از  آتش دوزخ در امان بمانند.
الف – میراث: بعضی از شما زنان که بر بعضی از ما ها حق مادری دارید و بهشت به زیر پای شما میباشد. ما دو دو یا چهار چهار از شما زنان را به عقد خود در میآوریم که آخر آن نابالغ ویا از نواده نو جوان ما چهار سال جوانتر باشد، به نصف ما مردان میتوانید میراث ببرید. اما در کشور ما بهترین راه حل ندادن میراث شما عاجزه ها میباشد. چون مطابق مواد (و، ز و ح) این فتوی شما از آن استفاده کرده نمی توانید.
ب – مهریه: حق مهریه مربوط و مختص به شما زنان میباشد. طویانه، شیربها و پیشکش شرعاً مجاز نمی باشد. اما طبق فتوی مولوی اعظم دیوبندی نظر به اینکه ما مردان حق پدری و برادری داریم و حق قوامیت شما به ما مردان داده شده است. پس عرف را شرع قرار میدهیم، گرفتن این بدعت ها کاملاً مجاز میباشد. چون شما که به عقد مردی درآئید، آن مرد بر شما حق تملک دارد.
ج– حق انتخاب زوج: حق انتخاب زوج با خود شما زنان و دختران بالغ میباشد. ازدواج اجباری هیچ نوع جنبه یی شرعی ندارد. اما حق پدری و کفائت ما مردان همچنان محفوظ هست و تصمیم نهائی هم از آن کسیست که حق کفائت دارد. پس شما کسی را که  در قلب خود انتخاب میکنید اگر جرأت داشتید برای ما بگوئید. در اصل شرعیت اختیار شما زنان به ولی شما داده شده است. ولی شما هست که شما را به عقد مرد دلخواه خود در میآورد. در مورد دختران نابالغ هم تمام حقوق مربوط به ولی دختر نابالغ هست، چون دختر نابالغ به شر و خیر  خود عاقل و دانا نیست اما ما مردان و علما هر آئینه این را بهتر میدانیم.
د – حفظ و رعایت حجاب کامل اسلامی: اگر یک تار موی شما در هوای مثبت (39) درجه  یا بیشتر ظاهر گردد، رفتن شما به  مکتب، دانشگاه،  دفتر، شفاخانه، بازار و دیگر اماکن عمومی و خصوصی حرام مطلق میباشد. چه برسد به اینکه با آرایش بر صفحه تلویزون ظاهر شوید. چون ما اعضا شورا علما و روحانیون ضعیف النفس هستیم و با دیدن شما ضعیفه ها وسوسه میشویم که ضعیف ترین نوعش فکر ازدواج پنجم است، که گاهی فرض الهی اجازه آنرا نمی دهد. پس بهتر هست که چادر برقع یا چیزی پوشیده تر بپوشید تا ما زوایایی برجسته گی پنهان بدن شما را نبینیم. تا بدین صورت شیطان به ما  تقرب نکند.
تبصره: پوشیدن لباس شبیه پسران، حرام مطلق هست. پوشیدن لباس مردانه  تفکیک بین پسران زیبا و خوش صورت و دختران را مشکل میسازد. و ما در انتخاب پسران زیبا باعث خطا میگردیم.
ه – رعایت و قبول تعدد زوجات واجب مطلق هست: چون جای زن در منزل میباشد و زن باید در خانه هم کلام داشته باشد. ما مردان یومیه از منزل بیرون میرویم. بودن زن تنها در خانه جائز نیست و امکان دارد که با اجنه همکلام و همدم گردد. پس تعدد زوجات این مشکل را حل میکند. حال کدام کافر میگوید ما زنستیز هستیم؟ ما شصت هفتاد سال عمر داریم و چند ضعیفه ای سرونیم سر در منزل!!! بنابر این هر قدر خواستید با هم مباشرت کیند. مانع شرعی وجود ندارد.
و- سفر بدون محرم شرعی جایز نیست:  چون زنان ناقص العقل هستند. امکان دارد به عوض حج راهی ترکستان شوند و راه خود را گم نمایند. حتی حدیث مبارکه "اطلبوا العلم ولو بالصين" هم  از این امر مستثنی نیست.
ز- خلط شدن شما زنان  با مردان حرام مطلق هست: چه در محیط کاری و چه تعلیمی. بودن شما با مردان حرام است حرام. باید جدا باشید. چون اگر چشم پاک ما مردان به شما زنان بیافتد باعث تحریک افکار شیطانی ما میگردد. گویا شما نوعی با شیطان همکار هستید. ما را از صراط المستقیم بدر مینمائید و ما مردان بیگناه را به گناه کبیره سوق میدهید.
ح- حق طلاق با مردان هست: اگر شوهر شما سالی یکبار به نزد شما بیآید شکر گذار باشید که مرد شما دل از آن مهروی چهارده ساله اش برای چند ساعتی هم که شده کنده و با شما خلوت نموده است. اگر نفقه شما را مرد نمی دهد یا به امورات شرعی زوج داری رسیدگی نمیکند حق به طرف مرد میباشد. چون مردان اصل هستند و شما زنان فرع. حتماً شما زنان به وظایف شرعی زنا و شوهری با مرد خود به طور درست رفتار نکردید. اگر مورد ضرب و شتم قرار میگیرید باز هم حق طلاق خواستن ندارید. چون شما مطیع مرد هستید و نباید نا فرمانی مرد را نمائید، در صورت رفتن به بیرون از منزل بدون  اجازه شوهر و اطاعت نکردن از شوهر،  این بدعت میباشد. بدعت خلاف شرع است. لذا ضرب و شتم شما ضعیفه ها  بر ما مردان واجب میگردد. آنوقت مردان باید پایبند امور شرعی باشند و نه حقوق زن!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر